wtorek, 7 kwietnia 2015

TBR Kwiecień

Żeby nie tracić czasu na przedstawianie i opowiadanie o sobie, pominę ten etap.  Startuję od dzisiaj i chcę pokazać wam książki, które mam nadzieję przeczytać w kwietniu.
Miesiąc zaczął się już tydzień temu, więc najpierw wspomnę o powieści, która zajęła mi pierwsze kwietniowe dni - zajęła, ale absolutnie nie zmarnowała!
 Lolita Vladimira Nabokova to powieść, którą chciałam przeczytać od dawna. I mogę już wam zdradzić, że nie zawiodłam się! :) Ale nic więcej nie powiem, recenzja ukaże się na dniach.

TBR April:
Zacznę od Prawdy Pratchetta. To już moje kolejne spotkanie z autorem i absolutnie nie dopuszczam myśli o rozczarowania - Świat Dysku uważam za mistrzostwo formy i treści.
Następnie planuję zapoznać się z Rozważną i romantyczną Jane Austen. Klasyka, romans wszech czasów, więc trzeba by się w końcu zapoznać. Nie wiem o czym, jakimś cudem udało mi się uniknąć zarówno spoilerów, jak i filmu.
Ostatnią powieścią, na którą prawdopodobnie znajdę czas w kwietniu jest Kompleks Portnoya Philipa Rotha. Podobno ostra, niewpisująca się w schematy i kontrowersyjna. Nie mogę się doczekać!


To tyle na dzisiaj, w najbliższych dniach planuje 2 recenzje. 
Do zobaczenia
Magdalena






1 komentarz:

  1. W najbliższym czasie również mam zamiar przeczytać coś ze skromnego pióra pani Jane Austen ;) Jeszcze nie czytałam nic jej autorstwa, ale jestem jak najbardziej pozytywnie nastawiona. Trochę klasyki nie zaszkodzi, przynajmniej odpocznę od książek bardziej nam współczesnych ;)
    Miłego wieczoru! :)))

    OdpowiedzUsuń