wtorek, 28 kwietnia 2015

Stosik #1

Witajcie!
Dzisiaj po raz pierwszy przychodzę do Was ze stosikowym wpisem. Oznacza to, że jestem tu już prawie miesiąc! Kwiecień się kończy, chociaż wyglądając dzisiaj przez okna łatwiej mi uwierzyć, że to początek listopada. No, ale bez narzekania, w końcu cały miesiąc wypadł raczej pozytywnie. I w moich zakupach także widać było ten wiosenny entuzjazm.
W kwietniu drogę do mojej biblioteczki znalazło aż 11 książek! Istne szaleństwo! Normalnie tyle nie kupuję, natomiast dałam się złapać promocjom, wyprzedażom i innym marketingowym trikom. Ja nie żałuję, mój portfel - owszem.
Na samym początku miesiąca, w drodze na święta wpadły mi w oko w Biedronce Żółte ptaki Kevina Powersa za zawrotne 10 zł - żal było nie wziąć. Dalej potoczyło się już samo. Przywędrowały do mnie Kwiaty na podddaszu, Smażone zielone pomidory, Najgorszy człowiek na świecie, Blackout, Zmorojewo, Miłość Peonii, Tarantula, Przeciwżycie i Milion małych kawałków. Przez pomyłkę zakupiłam też Triumf owiec, nie zauważając, że to 2 część - cóż, trzeba będzie zapolować na pierwszą :)
A tak oto prezentują się moje śliczności


A jak powiększyły się Wasze zbiory w ostatnim czasie?

3 komentarze:

  1. No nieźle :D Ja otrzymałam parę egzemplarzy recenzenckich i kupiłam jedną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie stosiki. Bo jestem szczęśliwa,że przede mną tyle niezwykłych historii. Nasz nałóg na szczęście nie jest groźny, no chyba że dla portfela ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zaopatrzyłam w "Milion małych kawałków" :) jestem ciekawa co wyjdzie ze spotkania z tą lekturą :)

    OdpowiedzUsuń