sobota, 18 kwietnia 2015

Sami wybierzcie o czym chcecie czytać!

Witajcie kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z wpisem, który nie jest recenzją. Mianowicie postanowiłam dołączyć do Dominiki (http://www.maialis.pl/) i wziąć udział w wyzwaniu "wybierz mi lektury!". Akcja polega mniej więcej na tym, że co miesiąc pokażę Wam książki, które zbierają kurz na półce i to WY zdecydujecie o tym, które przeczytam. Dzięki temu możecie sami wybrać, które pozycje zostaną u mnie zrecenzowane! Po szczegóły polecam udać do postu Organizatorki -> http://www.maialis.pl/wybierz-mi-lektury-moj-stosik-oraz-zasady/
!
A teraz czas na pierwszy stos.A więc do dzieła! Możecie głosować jednocześnie na 2 powieści. 29 kwietnia o godzinie 12.00 urny zostają zamknięte, Cztery książki, które będą najczęściej wybierane, przeczytam i zrecenzuję do końca maja. A oto moje propozycje:



1) Kwiaty na poddaszu Andrews
2) Smażone zielone pomidory Flagg
3) Najgorszy człowiek na świecie Halber
4) Tarantula Jonquet
5) Taniec szczęśliwych dni Munro
6) Żółte ptaki Powers
7) Miłość Peonii See
8) Dziewczynka z majowymi kwiatkami Wahlberg
9) Zmorojewo Żulczyk

No i o czym chcielibyście przeczytać? Czekam na Wasze komentarze!

3 komentarze:

  1. To ja zaproponuję "Smażone zielone pomidory" i "Taniec szczęśliwych dni" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proponuję "Tarantula" i "Kwiaty na poddaszu"
    www.nacpana-ksiazkami.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych książek, ale z opisów przeczytanych w internecie proponuję "Najgorszy człowiek na świecie" i "Dziewczynka z majowymi kwiatkami" :)

    OdpowiedzUsuń